KLACHTENREGELING

Wat kunt u doen als u niet tevreden bent?

Het is voor Maria-oord belangrijk dat u tevreden bent over de zorg- en dienstverlening. Daarom streven wij ernaar cliënten zo goed mogelijk te verzorgen, te behandelen en te begeleiden. Mocht u ontevreden zijn over (onderdelen van) het verblijf, de bejegening of behandeling, dan kunt u dit bespreken met de EVV-er. Als het gesprek met de EVV’er geen oplossing brengt, mag u zich richten tot de leidinggevende. Wanneer het u niet lukt de klacht op deze manier naar tevredenheid op te lossen, kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris, mevrouw M. Ruiter. Mevrouw M. Ruiter is bereikbaar middels 013-4657700 of klachtenfunctionaris@hetlaar.nl

Stichting Maria-oord is aangesloten bij de regionale klachtencommissie Zorginstellingen Midden- en West-Brabant. De klachtencommissie is een onafhankelijke commissie. Een klacht dient u schriftelijk in te dienen bij de commissie. Het adres van de Regionale klachtencommissie is:

Regionale klachtencommissie Zorginstellingen Midden en West Brabant
Behandeling van WKKGZ en/of BOPZ klachten
Postbus 9630
4901 LS BREDA